Kizlar 8 haftalık hamileyim önce lekelenmelerim oldu sonra kanama başladı bazen yoğun oluyo sayısız hastaneye gittim özele ve devlete bakıyorlar bebek yok kese var Altan bakınca bebek gozukuyo ve bana git 1 hafta gel diyolar şuan kanamam oluyo napicagimi şaşırdım lütfen bu olayı yaşayan ve gebeliği devam eden varmı