Demir ilacını ikinci trimesterdan itibaren yazdı benim doktorum da. Size daha erken olduğu için yazmamıştır. Folik asitte bana yazdı ama ben bulantıdan içemedim buna rağmen bebeğim çok şükür çok güzel gelişti. Zaten doktor folik asiti yazsa da yazmasa da siz para verip alıyorsunuz. Kullanmak istiyorsanız doktoru beklemeyin eczaneden gidip alın✨