minikmucizemmmmmm Burcualp ben hatta şu an yaşıyorum 😃 kalktım oturuyorum az kanıyor. Ama kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ondan olabilir. Bide gebelikte normal diyorlar ödemden dolayı falan
Merfe Ben yaşadım normalmiş sanırım 20. Haftalarda çok sık kanıyordu şu an 30lardan sonra yok oldu odamı sık sık havalandırıyorum kaloriferlerden de olabilir yazmışlardı birkaç damla akıyordu benden
24082013 Bende yaşıyorum ama böyle sızıntı gibi çok değil normalmiş bu durum korkmayın aşırı olursa doktora görünmek gerek tabi