Hanımlar 2 aydır 12 sinde adet görüyorum kistim vardı şubat aynı geçti çok şükür bu ayda adetimden 6 7 gün önce kahverengi leke geldi idrar testi yaptım negatif 10 unda kan testi verdim o da 1.20 adetimin 2. Günü kahverengi leke bitti beyaz kremsi bi akıntı geldi hatta öksürürken bişey patladı gibi oldu dedim adet oldum ama beyaz akıntıymış gelen adet sancısı gibi sancılarım oluyo ama bişey yok geceleri bi anda sıcak basıyo 1 2 dk sonra bitiyo kasıklarıma feci ağrı giriyo böyle bişey yaşayan var mı aranızda hala gebe olduğumdan şüphe ediyorum bilmiyorum içimde hala öyle bi duygu mu desem his mi desem bilemiyorum ama var işte