13 haftalık olduk teyzeler Dün lekelenme ve bel ağrısıyla gitmiştim acile bugün kendi doktoruma gittim bebeğin eşi aşağıdaymış ve kasılma ağrı görmüş endol fitil progestan fitil kan sulandırıcı iğne kullanıyorum var mı böyle olan yatmam gerekiyormuş yorulmak stres yasak evde 2 kızım var yalnızım eşim şehir dışında 😔