Sanemsi Daha önceki hamileliğinde preklampsi olup tekrar hamile kalan varmı şimdiki süreç nasıl ilerliyo
RuyaKuzey2534 Sanemsi Ben de öyle oldu. Oğlumda normal ekstra birşey kullanmadım. Kızımda coraspin verdiler onu içtim bir ay.
Asfdg Sanemsi tansiyondan dolayı zehirlenme yaşamıştım bide protein vardı şimdi en başından beri tansiyon takibi yapıyorum ve Corasprin kullanıyorum arada bi tansiyonum çıkıp düşüyo ama şuanlık bi sıkıntı yok çok şükür daha önceden yaşadığım için doktorlar daha tedbirli davranıyorlar tekrarlayabilir diye dikkat etmeye çalışıyorum
Sanemsi Bendede aynı sorun var ilk gebeligimde yaşadım bebegimde bende yogun bakım sürecimiz oldu şuan 13 haftalık hamileyim aspirin kullanıyorum benimde tansiyonum inip çıkıyo
Guldvlcu Bende preklemsi geçirdim 35 haftalık olduğumuz gün doguma alındım şimdi 6 aylık hamileyim basından beri kan sulandirici kullaniyorum hergün tansiyon olçuyorum şuan için bir sıkıntı yok ama ilerleyen zamanlarda insllaj birsey cıkmaz :/
Hjkl Bende 36 haftada ani yüksek tansiyon ile zehirlenme yaşadım sağlıklı doğum oldu elhamdülillah ikinciye hamileyim 12.haftadan beri corospirim kullanıyorum protein ağırlıklı beslenin kilo almaktan kaçının ve fazla tuz tüketmemekte yarar var