Kızlar görümcem ve kaynanam herşeye karışıhshshshshh.... şaka şaka demiyicem😂😂 nasılsınız hamişlerr doğuma ne kadar kaldı ağrı sızı var mı? Ben 37+4 oldum yarın kontrolüm var nst de ağrı çıksa da doğursam diyorum artık sürekli wcye gidip bakıyorum nişan gelmiş mi diye😅 biraz ağrılarım var ama şiddetli değil normal doğum olucak dr 15 inden sonra bekliyorum dedi🤷♀️