Rosethornnn 19 Mayısta doğum yapacak anne adayları gelin burada toplanalım heyecanımızı paylaşalım neler hissediyorsunuz 🥹💕🌸
Hiyaku Rosethornnn benimde dogumum 19 mayista Allah izin verirse insallah saglikla kucakalrimiza alalim🥰
Rosethornnn Etkinmhmt Zaman o kadar hızlı ki bir bakmışız bebişler kucaklarımızda 😍🥹 ben de çok heyecanlıyım ve biraz korkuyorum sanırım 🙈 Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🌸🙏🏼
Etkinmhmt Rosethornnn inşallah sağ saglim kavuşuruz valla benimde heyecan korku bütün duygularım karışık 🫢☺️
Rosethornnn Mnur123 Ayyy çok heyecanlı 🥲 benimde sabah 7 de yatışım var Sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏🏼💕
Elisasila Rosethornnn normal doğum yapsaydım bende 19 Mayıs’taydi günümüz. Ama bugün 8 günlük olduk kızımla sezeryan olmak zorunda kaldm
Rosethornnn Elisasila Olsun önemli olan sizin ve bebişinizin sağlıklı ve iyi olması güzel günlerde sağlıkla büyüsün inşallah minik kuş 🌸💕