Esracaaa Kızlar 9 haftalık hamileyim ve grip oldum aşırı burun tıkanıklığı çekiyorum doktorum otrivine sprey kullanmamı söyledi fakat prospektüsünde gebeler kullanamaz diyor ve bir çok yerde kullanılmaz diye okudum kullanan oldu mu kullanmalı mıyım sizce
Ilyda00 Esracaaa suan 7aylik hamileyim ilk zamandan beri burun spreyi kullanıyorum onsuz asla nefes alamıyorum şükür bi sorunla karşılaşmadım 😊
Sinemfidan Esracaaa doktor dediyse kullanabilirsin her ilacta yazar gebeler kullanamaz diye zaten oyuzden pek önemseme