Busra-10- Nasıl gidiyor hamilelik ? Isimler bulundu mu bebislere ? Alışverişler yapıldı mı? 😁 Var mı erken doğum riskiniz ne durumdasınız sohbet edelim biraz 🙃
Klnkmrv Busra-10- 28.haftadayz kıyafetleri aldık yıkayıp ütüleme kısmı. Kaldı ama. Hala çok eksik var erken doğma hep bir olasılık tabi beklemedeyiz
twinsmom_ Busra-10- 19+3 haftalık ikizlerle bizde gümbür gümbür geliyoruz 15. Haftadan beri cinsiyetlerimiz belli odası arabaları ilk oyuncak gibi eşyalarını almıştık kıyafetlerinde yarısını hallettik ama eksikler asla bitmiyor cinsiyet değişir mi korkusuyla detaylıyı bekliyoruz önümüzdeki hafta detaylımız var sonra isimli ürünleri yaptırıp çantayı hazırlamaya başlıcaz yavaş yavaş doktoruma göre şuan erken doğum riskimiz yok ama 37. Haftayı beklerler inşallah diye konuşuyor hep bu da haliyle korkutuyor biraz 🤭
Senbenimmucizem Busra-10- 22.haftadayz bugün detaylı ultrason var heyecandan zaman geçmiyor inşallah herşey çok güzel olur 🥰
Busra__06 Haftdayız eksikler çok az kaldı heyecan dorukta🙈 erken doğum riskinden söz etmediler ama zamanında gelir inşallah bebişler
Senatalya06 21 haftalığız kızlarımla, birinde kalbinde parlaklık gördü dr detaylıda, yaşayan var mı , geçer dedi dr ?
Busra-10- Benim sağdaki bebisin suyu fazlalığı sınırda .o yüzden erken doğumdan korkuyorum . Eksiklerimiz daha bitmedi bizim bebek arabamız emzik biberon falan derken baya eksiğimiz var. Şeker yüklememiz var 1 hafta sonra