Haticezk Eliyy aynen bende de çok fazla oluyor bu ağrı doktor normal dedi ama ordaki kaslar gevşediği için oluyormuş
Haticezk Feyza_08 Eliyy bacak arasına yastık koyup öyle yatmayı deneyin biraz hafifletiyor ağrıyı bende bacaklarımı yana doğru açamıyorum resmen o kadar hassas oluyor ki bazen
Ftma4646 Eliyy bende 33 hafta 4 günlük.yere eğilince çömelince çok baskı ve ağrı hissediyorum.benim bebek gelişimi 3 hafta önde gidiyor Muş.ondan sanıyordum.demekki normal mis
tanritanir Tugce0142 aaa benimde 38+4 benimde öyle çok zorlanıyorum magnezyum kullanıyorum ama işte düzenli değil zaten pek faydasınıda görmedim