Badem_gozlum_ Ayselnur_1609 evt mesela folbiol kullanacaksan yarısını kırıp icmen lazım. Folidoce de gebeler için ama paralı
Badem_gozlum_ Gzd9410 tam kullanma doktor bana fazla gelir dediydi canım kırıp iç yarısını da diğer gün iç o bitince folidoce önerdi onu al istersen
Gzd9410 Badem_gozlum_ 4 aydır kullanmışım en önemli zamanda inşallah yanlış bişe olmaz yarın doktora gidecğm bakalım ne diyck kullanmayı düşünmüyorum artık dua edin lütfen