Arkadaşlar bugüne kadar hiç aksatmadan kullandım vajinal yol ile ancak annemlere geldim bütün ilaçlarımı yanıma aldım bir tek progestan fitili unuttum yanıma almayı saat 00.00 da fitili kullanmam gerekli normalde hep bu saatte kullanıyorum bugün aksilik oldu fitili yanıma almayı unuttum evde değilim yani bir sknti olurmu.!! Bilenler Yardımcı olurmusunuz