Betussx Kızlar hastanede doğum videosu çektirmek ve resim felan gerekli birşeymi sizce yoksa doğduktan sonra ayrı bir dış çekimmi daha iyi olur ? Birde hastane kendiside çekim yapıyormuş bilgisi olan biri yardımcı olabilirmi