Dunyevi canım hiç sorma benim de sol göğsümün altı o kadsr acıyor ki sanki içerde yara var gibi, kemiğim çürümüş gibi, uyuşukluk hissi kaşıntı hissi acayip bir acı var 37 haftalıgız son 15 gündür böyle bişey yaşıyorum özellikle geceleri uyutmuyor benim bebeğim makat gelişli sanırım poposuyla oraya baskı yapıyor o yüzden diye düşünüyorum