Dilberdemrts eğer kesen usgde netse kimse seni zaten alttan muayene etmez canım. Kesenin ve bebeğin net bir şekilde durumunu değerlendirmek için alttan muayene ediyorlar. Yani kanamam var alttan bakim diye bir olay yok. Devlete gidersen aletler eski olduğu için biraz görüntü de sıkıntı oluyor. Ama alttan muaynenin bir zararı yok canım. Kendini kasma yeterli. Baştakileri saymazsak en son 27. Haftamda bile vajinal muayene oldum yani🤷
Kahverengi, siyaha yakın çamur gibiyse bile gitmen gerekiyor. İğne ve ilaç yapılması gerek. Giderken ped takın bazen pedi görmek istiyor doktorlar. Size de en kötü orada zaten ped verirler incelemek için.