Tiiffany Byz02 çoğu herkes basta prima alıyor :) fiyattan sonra baş edilmiyor değişime geçiliyor. Tavsiyem hiiiç baslanmaması. Bebek büyüdükce adetleri küçülüyor fiyatı yükseliyor. Diğer ogluma molfix canbebe önlem kullandım hepsinden de memnunum. Molfix zaten primaya eş değer diyebilirim emiciliği cok iyi. Şu an ogluma önlem alıyorum cok memnunum. Yenidoğan içinde önlem alıcam
Zengin5082 Ben prima premium care aldım, onunla başlayacağım,kullanıcı yorumları tavsiyeler gayet güzel ama fiyat olarak biraz pahalı.
iremcannn1907 Zengin5082 @Sukran2022 premium care kullanıp aktif bebeğe geçtim kızlar. Evet harika bir bez ama devamlı almaya başlayınca parası artık cidden fazla gelmeye başlıyor. Yinede primadan vazgeçmek istemedim aktife geçtim o da aşırı güzel memnunum. 1 buçuk yaşında oğlum tek bir kez ne pişik yaptı ne taşırdı aklınızda olsun
Sukran2022 iremcannn1907 aktif i hiç duymamıştım kesin aklımda bulunsun benim de inceleyeyim tabi ki de yani çok pahalı sürekli zor gelir insana ne kadar paran çok da olsa veresi gelmez insanın ☺️