Kızlar merhaba
Lütfen etkilenirseniz okumayın
Bugün 20+6 haftalık hamileyim
Detaylı ultrasonum vardı girdim ve tek arter tek ven var denildi yani 3 lü kordon bağının 1 i eksik
Buna bağlı kalp yada böbrek yetmezliği yada down olabilir dediler
O kadar çok ağlayıp korktum ki karnımdan bebeğimin sıvısını aldırıp teste gönderildi
Başına gelen bu konuda bilgi sahibi olan var mı kızlar nefesim daralıyor sonuç çıkana kadar nasıl vakit geçicek bunu konuda bilgisi olan var mı ?