Nurcangndz canım benim günüm gecmedi 3 hfatkıkken ogrendım evde test yaptım 3 defa eritesi gün gittim beta hcg 10000 yüksek çıktı
Adetim kasım 2 oldu suan 3+1 hamileyim ama daha erken dıye kadın Doğuma gitmedim 10 gün sonrasına randevu aldım hakkımızda hayırlısı neyse o olsun verende o alanda o biz aracıyız 😘