Arkadaşlar merhabalar hepinize ben yeni üye oldum size sorum olacaktı benim son adet tarihim 30 Mart beta da gebelik var denildi 6-7 hafta arası fakat eşim şehir dışından 15 Nisan da geldi bebek benm hesaplarıma göre 4 haftalık doktorlar neden fazla söylüyor onu anlayamadım. Hastaneye ne zaman gitmeliyim kalp atışı ve kese için ?