Raziiss canım doktorun sana yanlış birseyi önermez doktorum hamilelerin yüzden 90 ı yaptırıyor bizde yaptırman taraftarıyız dedi. Benm 3 değerim normal çıktı bitanesi tek biraz yüksek çıktı. Yurtdışında yaşıyorum ben. Doktorum sakınca görmedi. Şuan sabah yemekten önce be sonra birer saat sonra ikindi ve akşam yemekten bir saat sonra ölçüyorum. Sürekli ölçmek daha kötü malesef :)