Kızlar belden uyuştulmuş şekilde ilk sezeryanımı oldum aradan 23 ay geçti. Ne ağrı ne sızı yaşamadım. Şu an tekrar hamileyim daha 4+3 fakat felaket şekilde bel ve sırt ağrısı yaşıyorum. Bugün uyuşturmak için iğne yapılan yerin ağrıdığını farkettim. Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı?