Hamilelik nasıl gidiyor? Bende çok halsizlik var temizlik yapamıyorum birkaç zamandır eşim yapıyor.Göğüs hassasiyeti devam ediyor.Onun dışında şu anda birşey yok.Detaylı ultrasonu çok merak ediyorum.20.hafta gibi bakarız demişti doktor.Decavit, coraspin, Alfamet ve sabahları euthyrox kullanımı devam ediyor.Daha sık acıkmaya başladım. Geceleri uykuda şekerim mi düşüyor nedir bazen uyanınca meyve isteği oluyor ve bazen yiyorum artık🤗🙈Son durum nedir sizlerde ❤️❤️