Burcuuuu36 Kızlar selam, 2. Hamileliğim bugün 40+0 olduk erkek ve gelesi yok. Ilk oğlum 39+6 da geldi gerçi ama ama 38 den bu yana Nst de sanci var gecen hafta 100 üzeri idi sanci ve 1.5.cm açıklık var ama gelesi yok ne yapmaliyim 🤕