_nihall benimde öyle tatlım... eşim seni gezdireyim diye çıkardı ... 1 saatte eve döndük arabayla dön baba dön ne yürüyebiliyorum ne oturabiliyorum.... artık sabır çekmek zamanı...sayılı gün çabuk geçer Allahın izni ile yüzdük yÜzdük kuyruğuna geldik emin ol bizim haftalarımız hep böyle ...e kimimizde biraz daha hassas benim gibi nazlı:) evde başka.çocuk yok tadını çıkar eşim bana soğukta kabaran kumrular gibi oldun diyor 😁😂 aynalara bakamıyorum ...inş eski günlerimize döneceğiz