NewMom__ ezgi95demir evet de hoşunuza gittiyse ne fark eder ki? Şahsen eşimle biz karadenizliyiz oğlumuz olursa Miran düşünüyoruz isim olarak😂
Dilandilek ezgi95demir ne fark eder yabancı anlam taşıyan bir ismide böyle düşünecek miydiniz saygı duyuyorum ama şuraya soru sorarken kim okuyor diye bir düşünün niyetiniz çok belli oluyorda
ikbalk ezgi95demir ne fark eder ki? Kullandığımız çoğu isim de Arapça sonuçta, öz Türkçe isim 10 çocuktan 3’ünde 4’ünde vardır. Gerisi de Arapça.. beğendiyseniz ne önemi var? Hem Farsça diye biliyorum, bakın yine Türkçe değil:)
Melekk_1 NewMom__ bu konu da bile ayırım yapılıyor işte.. Kürtler de çocuklarına sadece Kürt isimleri koymuyorlar yani :) Miran çok güzel isim
NewMom__ Dilandilek Melekk_1 aynı kişinin bir başka isim için de bir yorumunu görmüştüm. “kürtçe bir isim bu” Diye. Kürt diyince akıllarında ne şekilleniyor bu insanların acaba. Ben bir karadenizli olarak rahatsız oldum bu tutumdan. Bu düşüncelerin bir an önce değişmesi lazım.
ezgi95demir Melekk_1 yok ayrımcılık yapmıyorum🙈 görümcem de Miran koydu bugün de Dila ismini beğendiğini söyledi internette farsça yazıyor ama o kürtçe dedi ondan merak ettim🥰