Bhrbynl ben bimin uygun fiyatlı bezini bormalde ped olarak kullanıyordum yanı pedlerle aynı fiyata denk geliyor bakınca yani ped daha çok pişik yapıyor bezde ben o durumu yaşamadım hiç peçete emme özelliği az yada sargı bezi kullanıcaksınız öylede kullananlar var ama yinede hertürlü zor ya bendede bitmeyen enfesiyon var hamileliö başından beri artık bıkkınlık geliyor doğıödan sonra inşaAllah kurtulurum çok zor ve bunaltıcı bi durum gerçekten