annelerim merhaba, 30 günlük yenidoganima reflü teshisi kondu, baslarda emme esnasinda bogaza kacirma oksurme ve sonrasi kusma, gaz cikarmada kusma iken artik uykusunden kivranarak uyanip kusma ve en son uyuyamamaya kadar geldik. Cok yorgun ve huzursuz. Bugun itibariyle Doktorumuz reflu yatagi ve sık sık ama az emzirme onerdi. Sizlerin deneyimi nedir? Onerileriniz var mi lutfen paylasirsaniz cok mutlu oluruz. Doktorumuz Haftasonuna kadar azalma gormezsek ilac onerecegini soyledi..