Beyzanisaa Merhaba kızlar ilk kızımın adı Nisa ikinci kızım geliyor inşallah nisaya biraz benzeyen isim aramıştım Elisa ve Melisa isimleri içime sindi sizce hangisi daha güzel ikisinin arasından seçmemiz gerekiyor teyzeleri😊😊😊
ezgi95demir Elisa nin anlami yanlis biliniyor. O yüzden Melisa yi öneririm. Biz Neva koyduk kur’an da da geciyor anlami da cok güzel🌸
Prenses016 Nida ismi bağırma çağırma demek caiz olabilir ama ismin anlamı da önemli🤔 Biri önermiş burda hatırlatmak istedim canım. Sağlıkla gelsin🩷
Bircicekanne Beyzanisaa özür dileyerek elisa ismi eliza testi ismine benzediği için hep bir rahatsızlık duyuyorum sağlıkçı sorunsalı sanırım benimki bence nida ismi güzel ablasına da uyabilir inşallah sağlıkla gelsin 🙏🏻