dilos011 Merhaba anneler lohusahamile sitesinden alışveriş yaptınız mı onu düğmeli bi takım beğendim de kalitelisi vs nasıl kapıda ödemeli bakıyorum
Rabissssscee dilos011 kapalı olduğum için parça parça alsam daha fazlaya mal olacaktı bundan dolayı 7li set aldım. Markası Effort Kumaşı güzel, yumuşacık, giyimi rahat henüz doğuma var ama denediğimde ben memnun kaldım ☺️
dilos011 Slxkldk kaç gün oldu peki kapıda ödemeli mi yaptınız birde kargoya verilmiş olarak mı gozukuyir yoksa hiç mi verilmedi
Slxkldk dilos011 kargoya verildi görünüyor canım kartla ödeme yaptım isimli tulum yastık filan aldım kargoya geç verildi ama oda isimli olduğu için normaldir kargonun nerde olduğunu göremiyorum ama.
Slxkldk dilos011 canım bugün kargom geldi çok güzel geldi güvenilir alabilirsin çok da gecikmedi isimli tulum yastık lohusa terliği almıştım. Kartla ödeme yaptım
dilos011 Slxkldk ay Cnm keşke fotoğraf paylaşsaydın merak ettim ya bende lacivert bi takım beğendim gecelik lohusa takımı diye geciyo eğer bulamazsam onu alacağım büyük ihtimalle internetten Google üzerinden sipariş verdin dimi bu arada yoksa instagram mı
Slxkldk dilos011 pijama takımı ben de almadım henüz bakıyorum bi tane trendyoldan aldım düğmeli bir de sabahlıklı istiyorum ama çok fazla fiyatlar bakıyorum öyle
dilos011 Slxkldk aynen çok pahalı ya bende hiç uygun bisey bulamadım uyguna da bisey kalmadı gerçi güle güle kullanmayı nasip etsin Rabbim insallah bizlere Cnm çok güzelmiş bende madre bebekte yaptırmıştım 10 parça şeklinde kapı süsü magnet çikolata yastık vs yaptırdım geldi hepsi bir tek kendime gecelik almadım bakıyorum işte haftaya cuma doğumum var
dilos011 Gamzeizmir35 bende kararsız kaldım hangisini sipariş versem diye Bu ikisi arasında Slxkldk Sence cnm Rabissssscee sende bakarsan Cnm lacivertli olanın efort markası da vardı kalite yönünden
Gamzeizmir35 Bahsettiğiniz siteden ben de alışveriş yaptım kapıda ödemeli. 1 hafta önce filan geldi. Gayette memnun kaldım. Lohusa terliği tacı, sutyen, gecelik vs aldim. Effort markasinin pijamalarinin kumaşı ve kalıplarını çok beğeniyorum
Rabissssscee dilos011 sıradan olmasın biraz görüntüsü olsun dersen 2. Effort’un da kumaşını, kalıbını, duruşunu vs çok beğendim ben denediğimde 🤗 üstte görünen modelden ek olarak pazardan aldım ben 150 liraya kırmızı siyah bişi 🤭😂 şehir dışında sezeryan olacağı için toplam 3 tane almak istedim 🤗
dilos011 Rabissssscee bende kararsız kaldım 2. Lacivert dantelli olan birsz daha kaliteli rahat bi kumaşa benziyor dediğin gibi