Kediperisi Kızlar, yetim aylığı alanlar nikah kıyınca çeyiz parası yatıyor. Çeyiz parası alan varsa ne kadar yattı merak ediyorum ben geçen aylarda başvurdum hala yatmadı, ortalama bir şeyler hesaplamak için soruyorum.
yenibirannis Kediperisi ben geçen sene Haziran’da evlendim hemen başvurdum ağustosta aldım sürekli SSK arayp hatırlattım sende öyle yp cnm
Derya_tsn Kediperisi devlet memuru emekli ise 12 maaş özel ise 24 maaş alıyorsun. Ben geçen yıl aldım 12 maaş olarak aldım bu şekilde hesaplayabilirsin
Byzaakann Kediperisi en som kaç tl maaş aldıysan 24 ile çarp çıkan sonuç yatacak olan para oluyor. Ziraate yatıcak paranız birde şuan eyt dönemi olduğu için muhtemelen biraz daha sürer ama siz hangi sgm ye dileköe verdiyseniz arayıp durun sürekli
Ggokmen Normalde aylık kaç TL maaş alıyorsan 2 yıllık toplu ücret veriliyor ben 3 sene önce 12 bin TL almıştım. Yani aylık 1000 TL maaş alıyorsan 24 bin TL çeyiz parası alırsın
Kediperisi Ggokmen Ben evlenmeden önce 4k alıyordum. Özel emeklisi olduğumdan 24 olacak galiba. Çarpınca çok uçuk bir rakam çıkıyor😅 Bu kadar vereceklerini düşünmüyorum ama hayırlısı
Kediperisi Byzaakann Bugünden sonra her gün aramayı düşünüyorum😂😂 elimden kurtulamazlar. Maaşı anında kestiler bari para bir an önce yatsın😅
Ggokmen Kediperisi bağkurdan alıyordum ben verirler biraz baskı uygula sadece ekstra bir para vermiş olmuyorlar zaten sadece 2 yıllık ücreti toplu olarak veriyorlar . Yani evlenince senin yetim maaşın kesilecek normalde annenin hesabına geçmesi gerekiyor ama 2 yıl sonunda annen almaya başlayacak senin maşını. Biraz karışık oldu ama kısacası senin paranı sana toplu olarak veriyor sadece 😄😄
Kediperisi Ggokmen Doğru haklısın, annemden kalan maaşı alıyordum zaten. İnşallah dediğin gibi olur🫶🏻