Kızlar sancı olmadan açılma oluyor mu? Bugün hastanede bi ablayla konuştum sancın olmadan açılman nasıl oluyor garip dedi. İlk gebeliğim benim hissettiğim herhangi bir sancım, ağrım yok çok şükür. Nst de öyle pek sancı çıkmıyor.Ama doktorum açılıyorsun dedi. Diğer kontrolüme göre açılmam ilerliyor. Bebek hareketlerine dikkat et 2 3 güne doğurusun dedi sadece. Sizce sancı olmadan açılma ilerler mi, ne zamana kadar sancısız açılma olur? Yorumlarınızı bekliyorum güzel annelerim 🌸