Erva123456
Çok sevindim sizin adınıza , umarım memnun kalırsınız 🙏
Bende haziran ayında gideceğim 🙏
Benden size tavsiye binaya randevu saatinizden çnce gidip sekreterin odasının önünde bulunun önce kimliği sekretere verip kayıt oluyorsunuz geç kalırsanız bekleme süreniz artar 🤦🏻♀️
Vaktinde olursanız daha iyi olur 🥰🥰