dilekkaratas1 kokulara karşı hassasiyet en üst düzeye çıktı sigara kokusundan nefret ediyorum onun kokusunu alınca kusmaya başlıyorum ve çok uyuyorum midem ekşiyor kabızlık var aşırı duygusal oldum ağlayıp duruyorum kriz geçiriyorum dakikasını tutmuyor onun dışında gayet güzel herhangi birs ey rahatsız etmiyor kimi kadınlar bebeği erken hissedermiş ya ben artık onu net hissediyorum net derken yaptığı minik şeyleri çok güzel korktum zaman elimi üstüne koyuyorum ufak şeyleri yani çok güzel birşey ya tabiki her insan fark edecek bebeği harektelerini hissedecek diye bisey yok hepimizde farklılık gösterebilir kimimiz erken hissediyor bazıları geç oluyor ama güzel.bisey eminim benim gibi hissedenler vardır ya🌺🌺