5 hafta 6 günlük hamileydim bugün sabah kanamam oldu yarın randevum vardı geçen hafta kese görünmüştü yarın kalp atışı bakmaya çalışacaktık ama bugün baktığında kese istediğim gibi büyümemiş büyük ihtimalle boş gebelik dedi doktor akşama doğru karın ağrım ve kanamam arttı. Kendi kendine atmazsa kürtaj yaparız dedi haftaya şimdi bu ağrı neden düşük mü oluyor yardım edin