Ecem4545 ben genel anestezi istedim. Çünkü biraz panik yaptım ve belden aşağı uyuşturulsam süreci idare edemeyeceğimi düşündüm. Hayatımda ilk defa ameliyat olacagım için gergindim ama zaten 5 dk da tık bayıltıyolar 😂 uyandırmaya çalıştıklarında biraz zorlandım narkozdan dolayı sanırım biraz nefes darlığı yaşadım oksijen falan verdiler. Odaya çıkarıp ısıttılar hemen gün boyu sersem gibiydim yanınızda bir iki refakatçi kalmasını öneririm. Her şeye rağmen çok güzel bir süreç bebeğine kavusunca zamanla anlıyorsun ne için çabaladığını. 🥰🥰