Kfiliz Merhaba avukat değilim fakat bende şuan işlerinde sorun yaşıyorum ki şöyle birebir değil devletin bana sunduğu hakları vermiyorlar ve 10 saat çalışıyorum 10 gün sonra doğum iznine çıkıyorum izne çıktıktan sonra dava açacağım avukatım tüm fazla çalışma ücretini 2 katını alacağım dedi sizi hamileyken işten çıkartamaz yasal olarak yasak zaten hemen avukat tutup hakkınızı arayın ve asla iş çıkışı yapılırken dahi hiç bir şeye imza atmayın tabiri caizse,size iş çıkışı yapılırken sadece çantasını alıp çıkın oradan eğer bi evrak imzalarını hak talep edemezsiniz.