Hanımlar merhaba 39+2. Haftadayım. Yaklaşık bir saattir bebek sürekli hareket halinde ve ara ara rahim kısmıma bıçak saplanır gibi baskı yapıyo. Yatıp dinlendim biraz ama bebeğin hareketleri durmuyo. İlk gebeliğim olduğundan bilemedim doğum belirtisi mi bunlar?