Kızlar öğlen 3den beri 3 ped dolusu kanama oldum hala devam ediyor. Doktora gittim (kendi doktorum yoktu) saat 4de kese etrafı az kanama alanı ve düşük tehlikesi dedi serum+pruluton iğne yapıldı ve fitil verildi. Kalp atısı vs okey eve git progestan kullan sikayetlerin gecmezse gelirsin dedi dr. Ama bana böyle bi kanamada yatıs yaptırmaları takip etmeleri gerekiyomus gibi geldi. 11+3 üm bu arada. Acaba tekrar simdi baska hastaneye mi gitsem ne yapsam?