Magnezyum muhakkak kullanın eksik olmasa bile benim doktorum hamilelikte yüksek olması iyidir demişti. Gerçekten de ağrılarım azaldı ve kasılmalar, düşükler için koruyucu etkisi var. Akşam yemeğinden sonra kullanılmalı. Bir de sağ tarafınız ağrıyorsa sağınıza yatmamaya dikkat edin. Sol tarafınız ağrıyorsa da sola yatmayın. benim bu şekilde iki üç gün içinde tamamen geçti ağrım umarım şifa bulursunuz 🤲🏻 siyatik ağrısı egzersizleri var YouTube da onlar da iyi gelebilir ama temeli magnezyum kullanmak ve ağrıyan tarafa kesinlikle yatmamak bir süre