Merhabalar. 9+6 haftalık hamileyim. Son 3haftadır o kadar halsiz ve yorgunum ki. Özellikle de sabah kahvaltıdan sonra aşırı halsiz oluyorum, çarpıntım başlıyor ve saatlerce geçmiyor. Kan tahlillerime, kalbime bakıldı. Bir problem yok çok şükür. Bir şey yedikten sonra bu şekilde halsiz olan var mı neden oluyor acaba anlam veremiyorum?