Öğretmenim ve her sene bit salgınıyla uğraşıyoruz 😂velilere söylediğimizde de yanlış anlaşılıyor, onlara pis demişiz gibi anlıyorlar ama aslında bit temiz saça daha kolay geçiyor. Ben koruma amaçlı arada bir saçımı bit şampuanı ile yıkıyorum 😂 bit tokalarında ya da rozetlerinde bi madde var, (sanırım kafurdu adı) evcil hayvanlara zararlı bir madde, solunması vs tavsiye edilmiyor. O yüzden rozet ya da toka kullanamıyorum ama evcil hayvan yoksa bunlara bakılabilir korunma amaçlı.
Eczaneden bi bit şampuanı alın, içerisinde tarağı olmasına dikkat edin. Zaten üstünde nasıl kullanılması gerektiği yazıyor. Spreyli olanlar genelde sirkelere de etki edebiliyor. Bazı sirkeler inatçı çıkıyor. Ölüyor ama saça yapışık kalıyor. Onları tarakla çıkarabilirsiniz. Ölü olup olmadığını iki tırnağınızın arasında sıkınca kan çıkıp çıkmamasından anlayabilirsiniz.
Bir de öğretmenine haber verin. Siz temizlersiniz ama diğer çocuktan tekrar geçer. Hemen gelebilen arsız bi hayvan 😂