[silindi] benim 24 haftalıktı benim açılmadan ziyade kanama durumuna bakmak için alttan muayene ettiler açılma oldu mu olmadı mı kontrol etmeye çok fırsatları olmadı dediğim gibi benim sürecim çok hızlı ilerledi sadece suyum geldikten sonra muayene ettiler ve benim bebeğim makat gelişti ona rağmen normal doğum yaptım. Acılmanin hızı da bebeğin doğum hızı da tamamen sizin vücudunuza ve bebeğinize göre değişir ama kötü hikayeleri okuyup kendinizi korkutmayin herkesin süreci aynı olmaz belki de suniden sonra defalarca muayene etmelerine gerek kalmadan dogumunuz olacak insAllah hızlı bir şekilde geçer süreciniz 🤲🏼