Cansu901 ilk hamileliğimde cok cıktı. Zaten cilt lekem ve yazın olursan çillerim vardı ustune tuz biber oldu. Kız bebeğimdi.
Dogum anında sancı cekerken sacınızLa yüzünüzü silin ovalayın gidiyor 😄🤭
Asla inanmadan anneannem söylerdi. Dogum sancısı anımda kendisi geldi dua ederek saçımla yüzümü sildi ve o sildiği yerlerdekiler gecti. Ben elini cektim huylandım o an napıyorsuun falan diye keske demeseydim hepsi gitseydi 😄✌️
2.ye hamileyim unutmazsam bu sefer daha cok silip ovalıcam 🤣