GelMucizemol Kızlar merabalar 37 hafta 3 günlük hamileyim geçen gün doktora gittim rutin kontrol amaclı bebeğinin suyunun az olup haftaya doğsa iyi olur dedi benim kafam çok karıştı 36 haftalik kontrolumde 2 kilo 900 gram dedi 1 hafta 3 gün sonra da 2 kilo 950 gr dedi ve ultrasonda 36 hafta 4 günlük gözüküyor gelişiminin normal olduğunu söyledi doktor neden kilo almıyor ilerlemiyor gelişimini onu taktım kafama endişeliyim eğer suyum kalmazsa doğumu başlatırız demişti doktorum ya o zamana kadar gelmezse normal olma durumu oluyormu herhangi sancı veya açılma olmadan bunu öğrenmek istiyorum yoksa tek yol sezeryanmi bilginize ihtiyacım var teşekkür ederim şimdiden
mhtp18 GelMucizemol canım suyun sınırdaysa bol bol su iç bîr de gunde bîr bardak havuc suyu iç bîr de Bı doktora daha görün istersen
Busra_5461 Canim benimkide kilo almadi ilk zamanlar cok hizli ilerledinolosu falan 35+6 da 2894 grdi 38+0 da gitim 3094 gramdi 2 haftada sadece 200 gr aldi ben uzulunce doktor kizdi yani saglikli minona bak dedinkilosu falanda iyi dedi yani
GelMucizemol Busra_5461 hayırlısı olsun inşallah sağlıklı olsunda tek rabbim evlatlarımızı bize bagislasin canm
GelMucizemol Doktoruma güveniyorum ama ne bilim kafam çok karışık acaba stres nedeni olabilir mi ck stres yapıyorum herşeyi en ayrıntısına kadar düşünüyorum kafama yakıyorum bu etki edermi bilmiyorum havuç suyu nasıl yapmalıyım haşlayıp suyunumu içeyim canm