Merhabalar 9 aylık bir serüvenden geldik 🤓 her gün buraya girip doğum hikayeleri okurdum şimdi kendi hikayemi yazacağım sizlere.. 39+1 Perşembe sabahı akıntım ile birlikte bir kan gelişi oldu ağrım yoktu doktora yazdım sancın yoksa suyun gelmediyse bekle dedi akşama kadar hiç bir belirtti yoktu başka akşam saat 22:00 gibi hafif bir alt karın ağrısı gibi bir ağrı vurdu saate baktım sonra 1 saat sonra tekrar geldi sonra 20 dk ya düştü ve sonra 7 dk ya düştü ağrılar normal düzeyde geliyordu beni zorlamadı. 5 dk ya düştü hastaneye gittim. Saat 02:00 da Alttan muane ettiler 4 cm açılmam olmuş. Kendi sancılarım var diye beklediler açılmayı her 2 saatte bir alttan muane edildi muaneler çok fazla can acıtmadı ilkler de 2 saat sonra 6 cm açılma olduğunu söylediler sabah 8 buçuğa kadar bu şekilde bekledim sancı geldiğin de çömelme hareketi yaptık artık sancılar dayanılmaz bir hal almaya başladı 9 da tekrar muane edildi ve 9 cm açılma vardı doğumhaneye alındım. Sancılar çok sık vurmaya başladı ağladım biraz değişik bir his Ebe ve hemşire belli bir noktaya kadar getirdi beni sonra doktorum geldi. Kesinlikle teknik bilmek çok önemli ıkın dediklerin de ben doğru ıkınamadığım için çok zorlandım.. 1 saat doğumhane de kaldım artık olmuyor bırakın dedim gücüm kalmamıştı ki Rabbim yetişti bir kez daha güçlü asıldım ve başardım kızım kucağımdaydı 🫢 saat 10:15 de doğdu Herşeye değer emin olun çok harika bir his aşırı değişik ben bu kadar beklemiyordum Anne olmak harika bişey. Size tavsiye edeceğim bir kaç bilgi kesinlikle prine masajına 37. Haftadan sonra başlayın çok faydasını görürsünüz. Nefes egzersizi Yapın çok lazım oluyor. Ve en önemlisi kesinlikle plates yürüyüş kaslarınızı doğru kullanmayı öğrenmelisiniz. Sormak istediklerinizi sorabilirsiniz 😇