zeyneepppsultannn Kızlar çok hastayım duramadım acile gittik boğaz enfeksiyonu var ve antibiyotik kullanmadan geçmez dedi klamoks 1000 mg verdi siz kullandınız mı zararı olur mu ateşim de artıyor sanki dua edin 4 aylık da hamileyim🤕
Gizembltc zeyneepppsultannn canım bende dün acildeydim. Bogaz agrısı hafif ateş ve öksürük. Ben kötü grip oldum ama bana influenza ve covid testi de yaptılar. Öksürmekten kaburgalarım acıyor artık 7 aylık hamileyim.
Gebeanne45 zeyneepppsultannn canımm sakın canını sıkma aynı bende senin ayında aynı hastalığa yakalandım depremzedeyim soğukta hasta oldım acile gittim oda bana klamoks yazdı düzenli al ilacını 3 günde geçecek çok geçmiş olsun hamilelikte zarar vermeyen bir antibiyotik bu ilaç korkma❤️
BozkrtArs zeyneepppsultannn Canımm çok geçmiş olsun Allah’ın izniyle birşey olmaz ben hamileliğimden beri 2 kutu kullandım maalesef hemde birisi 1.ayımdaydı. Asıl içmeyip enfeksiyonu vücuduna yaymak tehlikeli Allah korusun
SSumm zeyneepppsultannn 19 haftalıkken bende kötü bir grip geçirdim ne yaptıysam geçmedi antibiyotik kullandım sonra birşey olmaz Allah’ın izniyle. Bazı durumlarda kullanmamak kullanmaktan daha zararlı demişti doktorum
zeyneepppsultannn Gizembltc çok geçmiş olsun canım bana yapmadılar test ama çok kötüyüm geçmezse tekrar gidicem mecbur antibiyotiği kullansam mı sence Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin şifamızı versin inşaAllah
Gizembltc zeyneepppsultannn doktor verdiyse kullan derim onlar bu işin uzmanı sonuçta. Bana da bi antibiyotik bide afedersin ama balgam sökücü verdi çokta iyi geldi düne göre çok iyiyim diyebilirim. Hiç sıkıntı stres yapma bence ilaçlarını kullan.
zeyneepppsultannn Gebeanne45 tamam inşaAllah canım çok teşekkür ederim Allah razı olsun tekrar acile geldim ama dayanamadım parol serum verdiler biraz iyiyim çok şükür
Gebeanne45 zeyneepppsultannn klamoks aşırı iyi geliyor onu sakın aksatma bide ıhlamur kaynat iç bir zararı yok boğazınj yumuşatır 🥰
Serpilust Bende 9 haftalik hamileyken kullandim öksürmek ten artık çocuk düşecek sandim serum takildi yine de fayda etmedi 20. Gun en son antibiyotikle devam ettim oyle gecti bastan kullansaydim keske
zeyneepppsultannn Serpilust ya çok geçmiş olsun o zaman bende üç gün içeyim inşaAllah ya benim de kemik ağrılarım dayanacak gibi değil
zeyneepppsultannn BozkrtArs çok teşekkür ederim canım benim evet galiba bende kullanmak zorundayım aşırı derecede kemik ağrısı var belim bacaklarımda
zeyneepppsultannn Gizembltc çok geçmiş olsun canım şifa olsun inşaAllah bende dün akşam içtim artık bugün de devam edicem inşaAllah aşırı derecede kemiklerim ağrıyor bel ve bacak sende de oldu mu
Karenim13 zeyneepppsultannn korkma hiç birsey olmuyor üç.bende evham yapmıştımbirsey olmadı.bosuna korkmuştum
Gizembltc zeyneepppsultannn bacak çok değil de belim çok ağrıyor canım bütün kemiklerim etlerim acıyo resmen
zeyneepppsultannn Gizembltc kıyamam ya çok geçmiş olsun tekrardan ben de sancılara dayanamadım kadın doğum doktoruma geldim yatış yaptı serum takılıyor canım