nurs2103 Kızlar Hacettepe de önereceğiniz doğum doktoru var mı ben Murat Gültekin hocaya yeni başladım özel doktor olduğu için doğumu ücretli benim gibi özel kısmına veya devlet kısmında başka doktora giden var mı doğuma az kaldi çok kararsızım
Minikbezelyetanesi nurs2103 kacinci aydan itibaren murat hocada takibe basladiniz acaba ozelde baska hastanede mi yaptırıyor dogumu anlamadim ben
Ozge_ylmaz nurs2103 bende başından beri Murat hocaya gıdıyorum 🙈 Ben memnunum bi sıkıntı yaşamadım şimdilik sadece muanesı çok çabuk sürüyo sormak istediklerimi soramıyorum aceleci davranınca unutuyorum
Minikbezelyetanesi Merhaba doğuma az kala murat hocadan nasil randevu aldiniz bende ileri haftada murat hocaya gitmek istiyorum ucreti ile doguma giriyor mu bunu bilmiyordum bana yardımcı olabilir misiniz
Busranh Bende Murat hocanın takibindeyim normal doğuma girmiyor sezeryana giriyor diye biliyordum . Bir ücret olduğunu da bilmiyordum varmıymış
Eda2024 Busranh Murat hocanın ücreti ne kadar. Bizde takibe gideceğiz. 19 haftadayız, umarım kabul eder. Cevap verirseniz sevinirim
Minikbezelyetanesi Ozge_ylmaz merhaba kaçıncı haftadasınız, bir sıkıntı olunca murat hocaya mesajla ulaşabiliyor musunuz