zilanmtee Hamileliğimde kalp atışım yükseldi.normalde hamile değilken az 80 90 arasıydı.şimdi ise daha fazla normal mi acaba bu kontrolümde doktoruma söylemeyi düşünüyorum.
Hilal2901 zilanmtee seni rahatsız ediyorsa bir kardiyolojiye görünmen gerekir. Genelik taşikardiyası diyorlar. Doğumdan sonra düzeliyormuş
ysmngny07 Bebek anneden yararlandığı için yükleniyor. Aynısı bende de mevcut. Hem bebeğin anne karnında kalbine baktırdık hemde kendim muayene oldum doktora. Yine de tabi kontrole gitmende fayda var.