Feridemre 2li tarama testinin benim doktorumun söylediği kadarıyla %70 lerde doğruluk payı varmış bende hangisi daha çok baz alınıyor bilmiyorum fakat bi sıkıntı gördüklerinde 3lü tarama istiyorlar bide 20.haftadan sonra detaylı ultrasona giriyosun orda daha net inceleniyor çok kişinin 2li 3lü yüksek çıkıp detaylıda hiç bir şey olmadığı çıkıyor ama ben kesin öğrenmek istiyorum dersende nifty testi var doğruluk payı %99 muş onunda ücreti baya yüksek benim hastane 1500 e yapıyo mesela